בית בובות מעץ צבעוני איכותי בעל שתי קומות למשחק לשעות רבות


339 
  • מק"ט / ברקוד:: 5233
  • משלוח: 


קרא עוד


בית בובות שתי קומות   

בית בובות לילדים עשוי מעץ צבעוני, בית בובות ענק בן שתי קומות ועליית גג, בית הבובות פתוח ומאפשר לשחק בו ברהיטים ובובות .

בתוכו, כאשר הוא מגיע עם ריהוט, בבית בובות עץ לילדים זה ישנם חדרים בשתי הקומות וכן מרפסת.

בית בובות מעץ כולל מגוון אביזרים: כוננית טלוויזיה, כורסת טלוויזיה, אסלה, כיור, מקלחון, מיטת שיזוף, שולחן עם מנורה, מיטה. 

בבית הבובות, שכן עולם קסום של דמיון והרפתקאות. זה מקום שבו דמויות קטנות מקבלות חיים ותפקידים משלהם, והילדים  הופכים למפיקים, במאים ושחקנים של סיפורים מרתקים. הבית מחולק לחדרים קטנים ומגוונים - חדר שינה עם מיטות זעירות, מטבח מיניאטורי עם כלי מטבח זעירים, וסלון חמים עם רהיטים מוקטנים.

הילדים משחקים בתפקידים שונים, לפעמים כהורים דואגים, לפעמים כילדים סקרנים, ולעתים אף כחיות מחמד משפחתיות. הם מדמיינים סיפורים מלאי פעולה, דרמה ורגשות, כשהבובות הקטנות הופכות לדמויות חיות ונושמות בעולמם הפרטי. יש חגים מיוחדים, ארוחות משפחתיות, ואפילו חופשות ונסיעות שהבובות ביחד.

המשחק בבית הבובות מלמד את הילדים על חיי משפחה, יחסים חברתיים ודפוסי התנהגות. הם לומדים לפתח את כישורי הדמיון והסיפור שלהם, וליצור עולמות מדומים מלאי עניין ורגש. בכל פעם שהם משחקם, הם מגלים פרטים חדשים, יוצרים קשרים חדשים ולומדים לחוות חוויות חדשות דרך עיניהם של הבובות הקטנות

בית בובות לילדות הינו צעצוע עץ מפורסם ביכולת שלו לאפשר לילדים לשחק עם בובות , להיכנס לעולם הדמויות  ולפתח את כושר הדמיון וההצגה שלהם

לצפייה בסרטון  לחץ כאן 

צעצוע לגיל שלוש ומעלה 

מתאים לגיל
מעל שלוש שנים
גובה
50 ס"מ
אורך
55 ס"מ
רוחב
30 ס"מ
גודל הקופסה
51 על 47 על 12 ס"מ